Alla inlägg den 19 januari 2024

Av Lovisa - Fredag 19 jan 14:08

Idag började jag dagen med en nyttig frulle som bestod av nyttiga flingor & naturell fil med chiafrön så jag håller mig mätt.
Sen begav jag mig till min pt träning som är på Hälsostudion i Båstad, min snälla pappa skjutade mig ditt.
Hos ptn tränade jag en massa olika övningar & jag provade dessutom på en ny träningsmaskin där man skulle stå på två blåa gummiband o hålla i två snörren o studsa varanat ben det va att hålla balansen (vet ej vad den maskinen hette) sen tränade jag en massa olika styrke maskiner som jag inte kommer ihåg namnet på men en maskin som är ibland av mina favoriter är: benpress där körde jag 45 kg o det va tungt va tvungen att skrika för att få kraft sen körde jag 20 st repsvingar efter det körde jag 10 st armhävningar på marken innan hade jag en låda att ha händerna på men min pt har märkt att jag har blivit mkt starkare än jag va innan sen tränade jag 20 sekunder plankan ptn räknade sakta neråt från 20 till 0 och i slutet började mina ben o armar skaka i slutet körde jag rood maskinen 500 meter i snabbt tempo i slutet där o då kände jag att jag va helt slut i min kropp efter gårdagens hårda träning men jag gav mig inte för jag skulle i mål (trots tränings värken som jag hade efter multifys skivstång passet igår på friskis & svettis)
(det finns fler tränings maskiner som är mina favoriter de är laxdrag och magmaskinen men de tränade jag inte idag )

Har verkligen börjat hittat tillbaks till den träningsglada tjej som jag va för 8 år sedan nu ska jag fan inte ge mig nu ska jag klara detta
o det kommer jag att göra tänker inte ge mig förren jag är i mål det viktigaste är att jag ska må bra i mig själv o trivas i min kropp...
nu blir det att vila kroppen till på söndag där är det mutlifys träning som gäller ..
Ha det så bra så hörs vi snart igen
Kram på er  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards