Direktlänk till inlägg 28 januari 2017

Ett stort tack till min PT

Av Lovisa - 28 januari 2017 10:48

Känner för att nu är det på tiden att tacka min fantastiska PT Joanna....

 

Min PT Joanna har hjälpt mig så mycket både med min träning& kost.

Det var med hon som fick mig att inse med rätt sorts träning & rätt sorts mat så kan man göra en stor förändring...& det kan jag säga att det har jag gjort nu..

Vet inte vad jag hade varit idag om jag inte hade haft min fantastiska PT vid min sida både när det gäller träning & kosten.

Hon ger mig med så goda råd vad jag ska tänka på &  vad jag ska äta för att få bra resultat på mina inbody mätningar & hon ger mig med styrka till verkligen ta i på alla mina träningspass...

för när jag inte tränar på Hälsostudion i Båstad så hör jag hennes röst i mitt huvud som skriker & puchar mig till att verkligen ta i & då gör jag det...

Kan verkligen säga att hon är en stor förebild för mig när det gäller träning..

Att ha en pt som Joanna är det bästa som någonsin har hänt mig   

kommer som sagt aldrig byta ut henne mot någon annan för det finns ingen annan pt som är så bra som hon är.

Hon är den som förtjänar all beröm i världen för som sagt utan henne så hade jag aldrig kommit såhär långt i mitt liv som jag faktiskt ha gjort..

Är med så tacksam för att jag började träna på Hälsostudion i Båstad 1 gång i veckan

Det var den 28 april 2016 som denna fantstiska resan började..

Är så glad att du ville bli min helt egna Personligatränare kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är att få ha dig vid min sida både när det gäller träning & kost för om jag tränar & äter fel så säger du till & då lyssnar jag på dig o ta till mig av dina goda råd..

Det var med du som tipsade mig om att börja träna Cirkelfys  på Friskis & Svettis & det e jag så glad att du gjorde för nu älskar jag att träna det..

 

Hoppas du läser detta & ta till dig av all beröm för det är du så värd  

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - Fredag 19 jan 14:08

Idag började jag dagen med en nyttig frulle som bestod av nyttiga flingor & naturell fil med chiafrön så jag håller mig mätt.Sen begav jag mig till min pt träning som är på Hälsostudion i Båstad, min snälla pappa skjutade mig ditt.Hos ptn tränade jag...

Av Lovisa - Torsdag 18 jan 19:50

God kväll på er! Nu ikväll påbörjade jag min träning på friskis & svettis efter ett litet uppehåll.  Då va det multifys skivstång som va först ut Det var lite svårt men roligt samtidigt men så är det alltid när det är något nytt som man inte ha...

Av Lovisa - Torsdag 18 jan 13:10

Nu är jag äntligen tillbaks här på bloggen efter ett långt uppehåll..  Idag ska jag & min mamma ut och gå en lång härlig promenad i det fina vinter väder som just nu råder i Halland Efter promenaden ska jag dricka en god  protien rik smoothie så ...

Av Lovisa - 25 februari 2017 10:40

  Idag vaknade jag med den där känslan som man får när ett Hårt & Svettigt IW pass väntar på en..  Som vanligt gav jag allt vad jag hade i min kropp & kom äntligen upp i 198 i puls & förbrände hela 760 kalorier så är jätte nöjd. Kände en sån ...

Av Lovisa - 21 februari 2017 20:12


  Idag står det ett hårt & svettigt Cirkelfys-pass på träning schemat, Först va det jobb på Mcdonlads som väntade från 9:00-16:30  När jag kom hem från jobbet var det bara att byta om till träningskläder & äta lite det är ju inte så bra att t...

Ovido - Quiz & Flashcards