Direktlänk till inlägg 28 januari 2017

Hårt & Svettigt IW morgon Pass💪🏻💪🏻

Av Lovisa - 28 januari 2017 10:25

 

Nu på morgonen när jag vaknade  så kände jag en sån glädje för idag är det ett Hårt & svettigt IW-pass som väntar på mig :)

Det var bara att kliva upp ur sängen o klä på sig dem snygga träningskläderna.

Sen begav jag mig till Friskis & Svettis för att träna & ta ut mig över min maxgräns & det kan jag säga att det lyckads jag med:) 

Det var hon IW-ledaren som alltid vill att man ska ha blodsmak i munnen & mjölksyra i benen som led passet, i varje tung & snabb låt så skriker hon på oss motionärerna

''är ni med'' då skriker vi tillbaks ''Jaaa''  men blir så taggad & peppad av de andra motionäerna att verkligen ta ut sig & det kan jag säga att denna gången lyckades jag med det för kom upp i 197 i maxpuls & förbrännde 750 kalorier så är jätte nöjd av morgonens hårda men ack så roliga IW-träning.

 

 

Redan på måndag nästa vecka så väntar ännu ett hårt & Svettigt IW-pass på mig fast då på kvällen & då ska jag verkligen ta i :)

 

 

Kalla mig för träningsgalen för det är just det jag är ;)

Är så jäkla glad att jag har hittat min stora passion i mitt liv & det vet ni alla säkert vad det är.... just det att träna för man känner sig som en ny människa efter varje träningspass ialla fall jag gör det ;) 

Kommer som sagt aldrig sluta med att träna för vad vorre jag utan all denna fantastiska träning??... ingen träningsglad tjej som jag faktiskt är   

 

Ha nu en riktigt skön helg för det ska jag ha med mycket vila & äta mycket protien

för som sagt redan på måndag drar min träningsvecka åter igång igen...

Så hörs vi efter min IW träning på måndag som sagt  

(tränar max 4 dagar i veckan)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - Fredag 19 jan 14:08

Idag började jag dagen med en nyttig frulle som bestod av nyttiga flingor & naturell fil med chiafrön så jag håller mig mätt.Sen begav jag mig till min pt träning som är på Hälsostudion i Båstad, min snälla pappa skjutade mig ditt.Hos ptn tränade jag...

Av Lovisa - Torsdag 18 jan 19:50

God kväll på er! Nu ikväll påbörjade jag min träning på friskis & svettis efter ett litet uppehåll.  Då va det multifys skivstång som va först ut Det var lite svårt men roligt samtidigt men så är det alltid när det är något nytt som man inte ha...

Av Lovisa - Torsdag 18 jan 13:10

Nu är jag äntligen tillbaks här på bloggen efter ett långt uppehåll..  Idag ska jag & min mamma ut och gå en lång härlig promenad i det fina vinter väder som just nu råder i Halland Efter promenaden ska jag dricka en god  protien rik smoothie så ...

Av Lovisa - 25 februari 2017 10:40

  Idag vaknade jag med den där känslan som man får när ett Hårt & Svettigt IW pass väntar på en..  Som vanligt gav jag allt vad jag hade i min kropp & kom äntligen upp i 198 i puls & förbrände hela 760 kalorier så är jätte nöjd. Kände en sån ...

Av Lovisa - 21 februari 2017 20:12


  Idag står det ett hårt & svettigt Cirkelfys-pass på träning schemat, Först va det jobb på Mcdonlads som väntade från 9:00-16:30  När jag kom hem från jobbet var det bara att byta om till träningskläder & äta lite det är ju inte så bra att t...

Ovido - Quiz & Flashcards