Direktlänk till inlägg 26 januari 2017

Lagom hårt PT-pass 🏋

Av Lovisa - 26 januari 2017 18:15

Kvällens PT-träning va det en ny PT som hade mig o tränade & jag körde dessa övningar 3 minuters uppvärmning med en motionscykel i motstånd 15 sen var det ketbells upp o svinga o ner 30 sekunder efter det var det repsvingar i 30 sekunder i snabbt tempo 

kasta en 6 kg boll hårt i marken i 30 sekunder 

skedrag med en maskin i 30 sekunderi snabbt tempo 

30 sekunders armhävningar & 30 sekunder plankan, känner att jag börjar bli mycket bättre på dessa två eftersom jag gör dem på cirkelfys på tisdagarna med & jag kan säga att plankan går bara framåt just nu så det hoppas jag att min PT Joanna ser nästa vecka då ska jag klara plankan i 1 minut x3 ;)

utfall i 30 sekunder snabbt tempo där känner jag att jag behöver träna lite min balans men det går lite framåt där med

alla dessa övningar gjorde jag 3 varv

kan säga att jag fortfarande har träningavärk efter cirkelfysen & lite efter IWn igår men det va bara att bita ihop o ge järnet kan tilläga att jag lyfte 25 kg i markluft också på cirkelfysen i tisdags för kände att jag ville utmana mig lite extra & jag klarade av det ;) 

 

 Saknade min PT Joanna idag tycker att hon är bra PT som pushar mig till att träna hårt hoppas hon är tillbaks nästa vecka för då vill jag ha ännu hårdare,svettigare & tuffare övningar som känns i kroppen...  

 

 

Ha det så bra så hörs vi efter min IW träning på lördag   

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - Fredag 19 jan 14:08

Idag började jag dagen med en nyttig frulle som bestod av nyttiga flingor & naturell fil med chiafrön så jag håller mig mätt.Sen begav jag mig till min pt träning som är på Hälsostudion i Båstad, min snälla pappa skjutade mig ditt.Hos ptn tränade jag...

Av Lovisa - Torsdag 18 jan 19:50

God kväll på er! Nu ikväll påbörjade jag min träning på friskis & svettis efter ett litet uppehåll.  Då va det multifys skivstång som va först ut Det var lite svårt men roligt samtidigt men så är det alltid när det är något nytt som man inte ha...

Av Lovisa - Torsdag 18 jan 13:10

Nu är jag äntligen tillbaks här på bloggen efter ett långt uppehåll..  Idag ska jag & min mamma ut och gå en lång härlig promenad i det fina vinter väder som just nu råder i Halland Efter promenaden ska jag dricka en god  protien rik smoothie så ...

Av Lovisa - 25 februari 2017 10:40

  Idag vaknade jag med den där känslan som man får när ett Hårt & Svettigt IW pass väntar på en..  Som vanligt gav jag allt vad jag hade i min kropp & kom äntligen upp i 198 i puls & förbrände hela 760 kalorier så är jätte nöjd. Kände en sån ...

Av Lovisa - 21 februari 2017 20:12


  Idag står det ett hårt & svettigt Cirkelfys-pass på träning schemat, Först va det jobb på Mcdonlads som väntade från 9:00-16:30  När jag kom hem från jobbet var det bara att byta om till träningskläder & äta lite det är ju inte så bra att t...

Ovido - Quiz & Flashcards