Alla inlägg under augusti 2016

Av Lovisa - 31 augusti 2016 16:51

Då var dagens 4 km löprunda på 22 minuter avklarad, innan jag begav mig till Hökafältet så laddade jag med en god protein dryck :). 

Nu ska det bli skönt med en lagom varm dusch. 

Ikväll blir det att se på idol och äta kvarg och äpple till, kommer nog sova gott inatt efter dagens härliga löprunda :).

 

Imorgon är det äntligen Pt-träning som jag har längtat 

 

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi imorgon  

 

 

Av Lovisa - 26 augusti 2016 14:31

 

 

Idag löpte man 4 km på Hökafältet i stekande sol (29 grader) på återigen 21 minuter. 

Nu kan man säga att kroppen är helt slut efter denna svettiga men härliga löprunda:). 

Ska bli så skönt med en dusch.

Sen blir det att äta mycket protein för det behövs kan jag säga ;)

IKväll blir det att vila ska kanske ut och gå en härligt lång-promenad om jag orkar :)

Imorgon blir det en vilodag för det behöver kroppen efter 4 dagars träning. 

 

Hörs på Söndag för då har jag tänkt springa 4 km på Hökafältet efter jobbet om vädret tillåter :)     

 

 

Av Lovisa - 25 augusti 2016 18:55


 

Idag var det tuffa & hårda övningar hos ptn och samtidigt hade jag så roligt. :)

Nu efteråt känns det ordentligt i kroppen att man tränade hårt och gav gärnet. 

Älskar verkligen att ta ut mig till max oavsett vilken träning det är som gäller.

Kan inte med ord beskriva hur glad jag är att få ha en sån grym & duktig pt.

Nu ska det bli skönt med en lagom varm dusch sen blir det att vila så jag orkar med löprundan imorgon förmiddag tänkte springa 6 km på Hökafältet.


Hörs imorgon kram på er    

 

 

 



Av Lovisa - 24 augusti 2016 16:42

 

 

Då har man varit på Hökafältet och sprungit 4 km på 21 minuter i stekande sol.

Nu ska det bli skönt med en lagom varm dusch. Sen blir det att vila så man orkar med kvällen, kanske man ska bege sig ut på en härligt lång-promenad det gäller att passa på nu när det äntligen är fint väder igen  :)  

 Jag kommer nog att sova gott inatt efter dagens träning. 

Längtar tills imorgon kväll för då är det min favorit träning nämligen Pt-träning    


Hörs imorgon  

Av Lovisa - 24 augusti 2016 07:18


 

Jag kan rekommendera Hälsostudion i Båstad där har dem en grym & hård pt som heter Joanna.

Hon har verkligen hjälpt mig med att förändra mitt liv till det bättre och jag har blivit mer hälsosammare än vad jag var innan.

Och jag tränar ännu hårdare än vad jag gjorde innan jag började att gå där.

Hon har med grymma övningar som hjälpte mig att bli ännu starkare än vad jag var innan.

Hon ger med goda råd som man ska tänka på när man tränar.

Utan hennes hjälp så hade jag aldrig kommit såhär långt i mitt nya hälsosammare liv...  

Av Lovisa - 23 augusti 2016 19:07


 

 

Idag tog man ut sig mer än max gränsen (hade 197 i maxpuls) så nu känner man sig helt slut i kroppen, Nu ska det bli skönt med en lagom varm dusch, Senare ikväll blir det att kolla på idol på tvn och bara vila och äta god mat (Lax,sås & potatis + lite grönsaker ;)  

kommer nog sova gott inatt efter det hårda/tuffa men roliga IW55 passet :)

 

Hörs imorgon   

 


 

Av Lovisa - 23 augusti 2016 15:08

Jäkla vilken  stor skillnad på kroppen från 1 år sedan till hur man ser ut idag (-12 kg) :)

från att ha vägt 67 kg till att idag väga 55 kg men det är bara för att man börja få muskler i kroppen som tur är ;).

Är så otroligt stolt över mig själv just nu, att jag lykades bli mycket smalare än vad jag var då. :)

Men ändå lite mage kvar att träna bort.

Hade nog aldrig kommit såhär långt  om det inte va för min fantastiska personliga tränare som har hjälpt mig både med att ändra min kost och träna ännu hårdare än vad jag gjorde innan... 

              För ett år sedan                         -                       Idag

         

 


Av Lovisa - 23 augusti 2016 14:48

Denna vecka blir det mycket träning för min del.

 Ikväll (tisdag) blir det ett hårt IW55 pass på Friskis & Svettis i Laholm.

Imorgon (onsdag) blir det en härlig löprunda på Hökafältet här i Mellbystrand om vädret tillåter ;)  

På torsdag blir det ett hårt men roligt & tufft pt-pass på Hälsostudion i Båstad, hoppas på hårda men tuffa fettförbränningsövningar..

kanske tar en löprunda på fredag också men sen får jag nog vila ;)

Ha en fortsatt trevlig dag för det ska jag ha :)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards