Direktlänk till inlägg 9 februari 2017

Pt-träning 🏋

Av Lovisa - 9 februari 2017 18:33

Idag vaknade  jag åter igen med den där känslan som man får när man ska träna ett hårt & svettigt PT-pass

Först var det jobb från 9:00-16:30 sen var det hem & byta om till mina snygga träningskläder för att sen bege sig till Hälsostudion i Båstad för att träna med min favorit PT Joanna 

Fast idag var min PT 10 minuter försenad  så jag fick köra uppvärmningen själv & det fick bli 5 minuter löpning på löpbandet i 10 km/h

sen körde jag lite repsvingar & plankan själv fast där hade jag saknade min pt:s skrik för blir så taggad utav henne när hon skriker o puchar mig till att ta i men när jag stod i plankan då kom hon & började prata o då tappade jag lite min konstitation.

bara för att hon va 10 minuter sen så fick jag denna gången gratis så snällt av henne :)

 dessa övningar körde vi när hon hade kommit:

3 minuter löpning på löpbandet 10km/h

15 knäböj med 6kg tung boll

20 situps med 6 kg tung boll

30 repsvingar i snabbt tempo

30 sekunder i plankan

10 armhävningar

500 meters rodd i snabbt tempo

upp & ner på en låda 10 gånger

lite armövningar med 10 kg skivstång (kom ej ihåg vad övningarna där heter)

Nästa vecka blir det InBody mätning av min kropp hoppas jag har ökat i muskler eftersom jag har börjat träna cirkelfys på Friskis & Svettis i Laholm med så håller tummarna för det för om jag har ökat då kommer jag bli skita glad :)

 

 

Vi hörs på lödag efter min IW-träning  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - Fredag 19 jan 14:08

Idag började jag dagen med en nyttig frulle som bestod av nyttiga flingor & naturell fil med chiafrön så jag håller mig mätt.Sen begav jag mig till min pt träning som är på Hälsostudion i Båstad, min snälla pappa skjutade mig ditt.Hos ptn tränade jag...

Av Lovisa - Torsdag 18 jan 19:50

God kväll på er! Nu ikväll påbörjade jag min träning på friskis & svettis efter ett litet uppehåll.  Då va det multifys skivstång som va först ut Det var lite svårt men roligt samtidigt men så är det alltid när det är något nytt som man inte ha...

Av Lovisa - Torsdag 18 jan 13:10

Nu är jag äntligen tillbaks här på bloggen efter ett långt uppehåll..  Idag ska jag & min mamma ut och gå en lång härlig promenad i det fina vinter väder som just nu råder i Halland Efter promenaden ska jag dricka en god  protien rik smoothie så ...

Av Lovisa - 25 februari 2017 10:40

  Idag vaknade jag med den där känslan som man får när ett Hårt & Svettigt IW pass väntar på en..  Som vanligt gav jag allt vad jag hade i min kropp & kom äntligen upp i 198 i puls & förbrände hela 760 kalorier så är jätte nöjd. Kände en sån ...

Av Lovisa - 21 februari 2017 20:12


  Idag står det ett hårt & svettigt Cirkelfys-pass på träning schemat, Först va det jobb på Mcdonlads som väntade från 9:00-16:30  När jag kom hem från jobbet var det bara att byta om till träningskläder & äta lite det är ju inte så bra att t...

Ovido - Quiz & Flashcards