Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Lovisa - 20 oktober 2016 20:45

IKväll körde min pt hårda men roliga armövningar i 25 minuter med mig & jag kan säga det var tufft & svettigt men samtidigt hade jag så himla roligt under tiden :)

& nu börja det så smått kännas i mina armar snacka om att jag kommer få världens träningsvärk imorgon när jag vaknar, tur man är lång ledig i 3 dagar från jobbet :) så man kan vila.


Längtar redan ill nästa veckas pt-träning 

 

Va rädda om er så hörs vi nästa gång jag tränar   

 

Av Lovisa - 20 oktober 2016 18:29

 

 

Idag hos min pt så körde jag ett hårt/tufft & roligt pass 

Började på löpbandet 400 meter sen var det direkt på boxningssäcken och gjorde 30 hårda slag sen ner på golvet i situps och upp i sittandes posion och slå hårt 10 gånger i snabbt tempo sen sparka säcken med benen 5 hårda spark sen efter det körde jag att jag skulle kasta en tung boll mot en väg o hoppa två sidhopp och tillbaks skulle göra detta 10 gånger & sen stå så jag hade vänstra sidan av magen mot vägen o kasta 10 gånger o sen högra sidan av magen & kasta 10 gånger i snabbt tempo och tills sist stå ryggen mot vägen o pressa in ryggen mot vägen och kasta ovanför huvudet med den tunga bollen 10 gånger (fick inte ta hjälp utav kroppen va tvungen att stå rak hela tiden o det kan jag säga att det kändes rejält i armarna.)

sen körde jag 20 respsvingar i snabbt tempo och sen hänga fritt i armarna 10 sekunder allt detta gjorde jag i två varv efter det så var det 20 burpess i snabbt tempo & sen repsvingar stående och sen sittandes på en boll och göra repsvingar från höger sida av kroppen till den vännstra sidan av kroppen 10 gånger & sen 10 armhävningar (fick läxa av min pt till nästa vecka att göra 10 st armhävningar om dagen tillsammans med min pappa)  & tillsist 200 meter rodd i snabbt tempo sen va jag färdig med veckas pt träning för denna vecka. 

Längtar redan till nästa veckas PT-träning då hoppas jag som vanligt på hårda/tuffa övningar som bränner fett  

 

Va rädda om er så hörs vi efter min IW-träning imorgon eftermiddag

 

(komentera gärna o skrev vad ni tycker om min tränings-blogg)    

Ovido - Quiz & Flashcards