Alla inlägg den 27 oktober 2016

Av Lovisa - 27 oktober 2016 18:55

  

IKväll på pt-träningen kan jag verkligen säga att min pt var hårdare än någonsin hon tog nästan död på mig i slutet av träningen hon tvingade mig att göra 50 burpess  men innan dem så gjorde jag roliga övningar som var 

Uppvärmining: 400 meter på löppbandet

20 boxning (först stående & sen sittande i snabbt tempo)& upp o ner i snabbt tempo på stepbrädan allt detta gjorde jag 3 varv sen skulle jag hänga fritt i armarna o göra 10 böjda ben & 500 meter rodd i snabbt tempo & sen kom de jobbiga burpessen som jag inte alls gillar o när hon sa nu ska du göra 50 stycken då trodde jag att hon skojade men hon menade allvar kan inget annat än att säga hon är nog envisare än mig när det väl gäller. Nu kan jag säga att jag knappt inte orka göra någonting är såå slut i min kropp får se om jag orka göra något vettigt senare ikväll när jag får min ork tillbaks... 

 

Va rädda om er så hörs vi imorgon efter min IW-träning  

Ovido - Quiz & Flashcards