Alla inlägg den 29 oktober 2016

Av Lovisa - 29 oktober 2016 10:37

 

Nu på morgonen gav jag verkligen av alla krafter som jag hade i min kropp kom upp i 198 i puls igen  & gjorde av med 600 kalorier. Efteråt var man helt slut & svetten bara rann så mina kläder va blöta av svett så det var riktigt skönt med en lagom varm dusch.

   

Är faktiskt riktigt nöjd & nu ser jag resultat av all träning kan ha mycket mer motstånd på crosstrainern nu än vad jag hade när jag började träna på Friskis & Svettis  för typ tre år sedan.

Men då tränade jag såklart inte PT-träning & där ser jag med resultat för har blivit mycket strakare både fysiskt & psykist, är riktigt nöjd som sagt av all denna underbara träning som jag gör just nu  

 

Nu blir det snart att jobba i tre timmar  sen blir det vila resten av dagen

 

Va rädda om er så hörs vi på onsdag efter IW-träningen  

Ovido - Quiz & Flashcards