Alla inlägg den 7 december 2016

Av Lovisa - 7 december 2016 20:04

  

På kvällens IW-pass tog jag i av alla krafter som jag hade...  

I näst sista låten kändes det som om jag skulle  dö för först va det tung balans & sen efter 1 minut så skulle man komma upp i snabbt tempo & det lyckades jag med sen efter 1 munit igen så va det tung balans så höll vi på 5 minuter eftersom låten va så lång 

Jag kom upp i 195 i maxpuls & gjorde av med 700 kalorier så är nöjd av dagens hårda&svettiga IW-pass. 

 

Imorgon är det PT-träning som jag har längtat efter min PT eftersom förra vecka va hon inte där o kunde träna mig så fick ha en annan pt som inte va lika hård som min favorit pt är så ser så framemot att få bli tränad utav henne   hoppas hon har ett rejält pt-pass åt mig som verkligen känns i kroppen dagen efter  

 

Va rädda om er så hörs vi imorgon kväll      

 

Ovido - Quiz & Flashcards