Alla inlägg den 8 december 2016

Av Lovisa - 8 december 2016 18:29

 

(OBS gamal bild men tycker jag är så träning-glad  )

 

Äntligen så var det PT-träning igen gud så roligt jag hade 

övningarna som jag gjorde var:

  • Uppvärmining: 800 meter löpning på löppbandet i 10 km 
  • 20 knöböj
  •  10x2 Utfall
  • Boxning i en boxningmaskin som va svår men min PT hjälpte mig
  • 30 repsvingar i snabbt tempo
  • 1 minut & 1 sekund plankan mitt längsta hittils målet är 2 minuter men jag ta ett steg i taget
  • 10 armhävningar
  • 500 meter rood i snabbt tempo
  • 20 burpess i snabbt tempo
  • 10x3 hänga fritt i armarna

 Som jag har längtat efter just denna håda/tuffa PT-träning med min favorit PT 

Läbgtar som sagt redan till nästa veckas tuffa PT-pass  

Nästa vecka ska vi ha samma tränings-tröja se om hon kommer ihåg  att ha det för hon har köpt samma som jag har    

Ovido - Quiz & Flashcards