Alla inlägg den 21 december 2016

Av Lovisa - 21 december 2016 19:40

 

På kvällens IW-pass gav jag 100% & förbrände 750 kalorier & kom upp i 196 i maxpuls så är jätte nöjd av dagens hårda men ack så roliga IW-träning. Tänker aldrig ge upp denna underbara träning för jag älskar så att träna i grupp man blir så taggad av de andra motionärerna & man ska inte snacka om IW-ledaren av henne får man sån energi så man vill bara ge gärnet & så har hon så jäkla bra låtar med.      

Efter nyår så jag utöka min träning med Cirkelfys & ska ta upp min löptrining igen för ska vara med på vårruset som är den 4/5-2017 i Halmstad   & så ska min PT hjälpa mig med det med efter nyår som sagt så jag kommer i bra form till dess.. 

 

Va rädda om er så hörs vi  efter min nästa IW träning som är nästa vecka,

& God jul på er alla där ute hoppas ni får en riktig mysig jul för det ska jag ha :) 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards