Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Lovisa - 1 februari 2017 19:12

 

Idag vaknade jag med den härliga känslan av att ikväll är det äntligen dags för ett hårt & svettigt IW-pass med den hårda IW-ledaren som vill att man ska ha blodsmak i munnen & mjölksyra i benen & att det ska kännas & brännas & jag kan säga att idag kändes & brändes det rejält i kroppen under IW-passet  eftersom jag hade varit ledig o kunnat vilat ordentligt inför detta & då kunde jag  verkligen ta i av alla mina krafater som jag hade i kroppen.

Jag kom upp i 195 i maxpuls & förbrände 700 kalorier så är hur nöjd som helst av kvällens svettiga men ack så roliga träning :) 

 

snacka om att nu är man heltslut i kroppen eftersom jag både har tränat Cirkelfys igår & ett hårt IW-pass i måndags.

Resten av kvällen blir det att vila så man orkar med den efterlängtade PT-träningen som är imorgon-kväll då  min PT äntligenär tillbaks som jag har längtat :)

hoppas bara hon har ett hårt & svettigt träningsprogram till mig :) 

 

Kommer som sagt aldrig att ge mig med denna härliga träning som jag håller på med just nu...  

 

Vi hörs i morgon efter min PT-träning   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards