Alla inlägg den 21 februari 2017

Av Lovisa - 21 februari 2017 20:12

 

Idag står det ett hårt & svettigt Cirkelfys-pass på träning schemat,

Först va det jobb på Mcdonlads som väntade från 9:00-16:30 

När jag kom hem från jobbet var det bara att byta om till träningskläder & äta lite det är ju inte så bra att träna hårt på tom mage ;)

Kl 18:30 begav jag mig till Friskis & Svettis i Laholm för att äntligen få träna det hårda men ack så roliga Cirkelfys-passet :)

Där tränar man igenom hela kroppen så nu kan jag säga att det  börja kännas i kroppen att man har tränat hårt..

Nu börjar jag äntligen se resultat av cirkelfys träningen efter bara 6 veckor :)

 Jag längtar redan till torsdagns PT-träning hoppas min PT har ett hårt & svettigt tränings-program till mig...

Imorgon blir det tyvärr ingen IW-träning eftersom IW ledaren är iväg på annat för det är ju sportlov ;) 

Men på lördag blir det ett hårt & svettigt IW-pass då ska jag  ta ut mig helt... 

Nu blir det att vila & ta det lugnt & äta tonfisksallad med ägg 

 

 

Ha det gött så hörs vi efter min PT-träning som är på torsdag :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards