Alla inlägg den 11 februari 2017

Av Lovisa - 11 februari 2017 10:22

 

 

Nu på morgonen var det äntligen dags för ett hårt & svettigt IW-pass 

Jag gav som vanligt allt vad jag hade i min kropp & kom upp i 195 i puls & förbrände 700 kalorier så hur nöjd som helst av dagens hårda men ack så roliga IW-träning :)

Under IW-passet så skrek hon hårda IW ledaren att det skulle kännas & brännas & det kan jag säga att det gjorde det.

Älskar att träna i grupp & träna med min PT, för när jag tränar själv så tar jag inte i lika mycket som jag gör när jag tränar i grupp & tränar hos min PT.

Är så glad att jag har hittat dem här träningsaktiveterna som jag håller på med just nu,

Som det känns nu så tänker jag inte sluta med att träna allt det här...

 

 

Resten av helgen blir det vila så man orka med både jobb & träning som väntar nästa vecka

 

Så här ser min tränings vecka ut nästa vecka:

 

Tisdag:

Cirkelfys  Friskis & Svettis i Laholm

Onsdag:

IW  Friskis & Svettis i Laholm

Torsdag:

PT träning  Hälsostudion i Båstad

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards