Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Lovisa - 2 februari 2017 20:33

Idag när jag vaknade kände jag en sån trötthet i min kropp efter 3 dagars hårdträning

Men var ändå glad för idag ska jag träna hos min fantastiska PT Joanna på Hälsostudion i Båstad.

så det var bara att bita ihop o ge järnet

Dessa övningar körde vi:

 

som uppvärmning  1000 m löpning i 5 minuter 9 km sista 2 minuter 10 km på löpbandet

5 minuter  så många varv som möjligt  av: 

20 ryggresningar med simtag

10 walk plank

5 burpess

& 5 minuter så många varv som möjligt av dessa övningar 

20 situps

10 armhävningar

5 upphopp

& 5 minuter så många varv som möjligt av dessa övningar

20 mountainclimbers 

10 planka  med axelklapp

5 djupa squat

 

Kan säga nu är min kropp helt slut efter all denna underbara träning som jag har kört i veckan så nu blir det att vila ordentligt så man orkar med nästa veckas hårdträning som drar igång på tisdag då med ett hårt & svettigt Cirkelfys-pass på Friskis & Svettis i Laholm...

Va rädda om er så hörs vi nästa vecka...  

 

Ovido - Quiz & Flashcards