Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Lovisa - 25 februari 2017 10:40

 

Idag vaknade jag med den där känslan som man får när ett Hårt & Svettigt IW pass väntar på en.. 

Som vanligt gav jag allt vad jag hade i min kropp & kom äntligen upp i 198 i puls & förbrände hela 760 kalorier så är jätte nöjd.

Kände en sån glädje genom hela IW passet idag

Kände i slutet av passet hur mina ben skrek av smärta för hade på så mycket motstånd än vad bruka har på min crosstrainer.

Älskar som sagt att träna i grupp man blir så taggad & peppad av de andra motionärerna till att ta ut sig helt & det kan jag säga att äntligen lyckades jag med det... :)

IW ledaren ska man inte snacka om för hon vill att det ska kännas & brännas rejält under hela passet & det gör det med kan jag säga ;)

Nu är man helt slut & svettigt...

  

Nu ska det det ska bli så skönt med en lagom varm dusch..

Det känns alltid så jäkla gött när man har tränat hårt i hela 60 minuter :)

 

 

  

Tänk vad hårdträning & rätt kost kan göra med ens kropp... 

bara en liten bit kvar sen är jag äntligen där jag vill vara :)

 

 

Va rädda om er så hörs vi nästa vecka...

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards