Alla inlägg den 24 januari 2017

Av Lovisa - 24 januari 2017 20:12

Kvällens cireklfys-pass på Friskis & Svettis i Laholm är det roligaste & jobbigaste träningspasset på hela veckan förutom IW & PT-träningarna dem e också jobbiga men här är det mer att ha rätt hållning & teknik mer utmanande om man säger så ;)

Idag bliv jag chockad för min syster kom plötslig in & skulle med träna cirkelfys bliv så paff men vi båda va jätte duktiga i den gruppen vi va med i för man skulle dela upp sig i grupp o man fick max vara 4 personer i varje och så skulle man gå runt i 10 stationer och varje station va 45 sekunder lång & jag kan säga jag klarade av plankan varje gång i 45 sekunder gånger 3 så är jätte nöjd :) nu kan jag säga att det börja kännas rejält i hela kroppen längtar redan till nästa veckas cirkelfys-pass :)

Imorgon är det ett hårt & Svettigt IW-pass som väntar på mig efter jobbet e så sjukt taggad redan nu...

Va rädda om er så hörs vi imorgon efter min IW-träning   

Ovido - Quiz & Flashcards