Alla inlägg den 25 januari 2017

Av Lovisa - 25 januari 2017 19:12

   

På kvällens  håda men ack så roliga IW-pass tog man som vanligt i av alla sina krafter som jag hade i min kropp & kom upp i 196 i puls & förbrände 700 kalorier så är nöjd av dagens träningsresultat :) Tycker verkligen om att träna IW på onsdagarna för den IW-ledaren skriker på en & vill att man verkligen ska ta i o ha blodsmak i munnen & mjölksyra i benen & att det ska kännas & brännas brukar hon säga & det gillar jag för efter varje IW-pass som hon har så känns det skit gött i kroppen :)

Resten av kvällen blir det att vila & ta det lugnt för imorgon är det PT-träning fast då är det en annan som ska ha mig så hoppas att min PT-Joanna har gett honom ett hårt & svettigt program som han ska köra med mig ;) 

 

Ha det så bra så hörs vi imorgon efter PT-träningen  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards