Alla inlägg den 17 januari 2017

Av Lovisa - 17 januari 2017 20:10

 

Förra veckan började jag som sagt med Cirkelfys på Friskis & Svettis I Laholm

& idag var det andra gången som jag gick på det & jag kan redan säga att jag älskar att träna det eftersom det är nästan samma övningar som jag gör hos min favorit PT Joanna på Hälsostudion i Båstad, fast här tränar man i grupp & peppar varandra att ta i & det gör min pt med när jag tränar hos henne i Båstad. Måste säga att min pt är en stor förebild för mig när det gäller träning för det var hon som tyckte att jag skulle börja gå på detta :) 

Resten av kvällewn blir det att bara ta det lungt... 

Kommer nog få en sån härlig träningsvärk imorgon igen men ska ändå ta i av alla mina krafter på IW:n imorgon-kväll... 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards