Alla inlägg den 19 januari 2017

Av Lovisa - 19 januari 2017 18:50

 

På kvällens PT-träning körde min PT Joanna skiten ur mig så nu är man helt slut i kroppen..

Dessa övningar körde jag:

1000 m löpppning på löppbandet i snabbt tempo

20 sekunder på roddmaskinen Sen 20 sekunder plankan detta gjorde jag 4 varv 

20 sekunder repsvingar i snabbt tempo i 8 varv + situps det var tufft men jag klarade av det

20 sekunder diagonaldrag + 20 sekunder jägarvila 4 varv i snabbt tempo

20 sekunder kasta tung boll som vägde 6 kg till min PT i snabbt tempo + 20 sekunder sittande rotation 4 varv där också snabbt tempo för att få upp pulsen   gjorde jag höga knän i 1 minut i snabbt tempo där kom jag upp i 194 i puls då bliv min PT Joanna äntligen nöjd  

Till sist 1 minut upp & ned på en stepup bräda i snabtt tempo. 

Nu kan jag säga att det känns skönt i kroppen & nu blir det att vila till min träningsvecka åter drar igång på tisdag då med Cirkelfys på Friskis & Svettis 

Kan redan nu säga att jag längtar till nästa veckas hård-träning fast på torsdag är det tyvärr inte min PT Joanna som ska träna mig utan en annan som heter Tobias som är en ny PT på Hälsostudion i Båstad så får se om han är lika bra som Joanna men även om han är det så kommer hon alltid vara nummer 1 av mina pt som jag har     

 

Va rädda om er så hörs vi nästa vecka när min hårda träning åter drar igång :) 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards