Alla inlägg den 10 november 2016

Av Lovisa - 10 november 2016 18:43

 

På kvällens PT-träning gjorde jag dessa övningar 

Uppvärmning: Löppband 8-10 km i timmen i typ 5 minuter

Marklyft & höga knän i snabbt tempo

Kast med en tung boll frammifrån mot en väg & sen sidan höger & vänster & marklyft 10 kg vägde den, 

Situps med en tung boll ovanför huvudet & kasta den till min PT när jag kom från golvet (skulle ha bollen ovanför huvudet) 

Alla dessa övningar gjorde jag i tre varv 

sen kom armhävningarna 10 st & skidstång maskin korsa armarna o sräcka & det var tungt sen 200 meter rodd i snabbt tempo där fick jag upp pulsen till 193 sen va det slut synd bara att man har 25 minuters pt-träning hade gärna haft lite mer men så är det för jag tycker det är så roligt att träna hos min favorit PT Joanna   & jag hoppas hon tycker det är lika roligt att ha mig som pt-kund..  

 

va rädda om er....

Ovido - Quiz & Flashcards