Alla inlägg den 17 november 2016

Av Lovisa - 17 november 2016 18:33

 

  Idag hos min pt så gjorde jag dessa övningar 

Uppvärmning 3 minuter löpning på löppbandet i snabbt tempo

2 minuter på roddmaskinen i snabbt tempo

1 minut repsvingar i snabbt tempo

30 sekunder burpess (inga 200 idag tur jag slapp göra det ptn bara skojade om det sist)   

2 minuter plankan det var tufft men jag klarade nästan av det fick sätta i knäna men sen snabbt på't igen jag gav mig inte men nästa gång ska jag klara hela 2 minuter GER MIG ALDRIG!!

sen åter 2 minuter roddmadkinen i snabbt tempo

efter det 1 minut repsvingar i snabbt tempo, sen 3 minuter löppning på löpbandet i 3 minuter i snabbt tempo

& tillsist 10 sekunder hänga fritt i armarna & sen var PT-träningen över för denna vecka

längtar redan till nästa veckas PT-träning då är det INBody mättning hoppas på bra resultat  

 

 

Hörs imorgon efter min IW-träning  

Ovido - Quiz & Flashcards