Alla inlägg den 24 november 2016

Av Lovisa - 24 november 2016 17:09

 

På kvällen PT-träning gjorde jag dessa övningar:

  • uppvärmning 400 m löppning på löppbandet i 10 km och lite lutning på det
  • Plankan skulle klara 2 minuter men viljan var inte riktigt där tror det berode på Inbody resultatet som inte bliv som jag hade hoppats :/
  • knöböj med 12 kg vikt & det var jobbigt men jag klarade av det 
  • 10 armhävningar + knöböj  2 gånger var men varierade dem
  • 8 gånger utfall 2 gånger
  • hänga fritt i armarna 5 gånger det var jobbigt men jag klarade av det 

Är lite besviken på mig själv för det har inte hänt något med InBody mättningen hade önskat att mina muskler hade ökat ialla fall lite men hoppas dem har gjort det nästa gång ska försöka variera min träning lite mer nu så får ta bort ett IW-pass & istället köra cirkelfys men det får bli efter nyår för just nu så har dem inget sånt pass som passar mina arbetstider....

 

Hörs på lördag efter min IW-träning    

Ovido - Quiz & Flashcards