Alla inlägg den 26 november 2016

Av Lovisa - 26 november 2016 16:30

 

Idag på morgonens IW-pass gav jag allt då menar jag verkligen av alla krafater som jag hade i min kropp för kom upp i 197 i maxpuls & förbrännde 700 kalorier så är jätte nöjd.   

 

 

Kommer som sagt aldrig ge upp denna underbara träning som jag håller på med just nu (IW & PT) för jag älskar varje minut som jag tränar detta & efter nyår ska jag börja med en ny träning & det är cirkelfys på Friskis & svettis i Laholm klarar jag av att träna detta så klarar jag av det med 

kommer säkert få sån träningsvärk efter första gången men det är bara att bita ihop.. 

Jag gillar nämligen utmaningar som ni säkert har hört innan i dem förra inläggen så snart är det upp till bevis  

Längtar redan till nästa veckas tränings-pass kommer ge allt vad jag har då med.

Va rädda om er så hörs vi nästa vecka

Kram  

 

Ovido - Quiz & Flashcards