Alla inlägg den 19 november 2016

Av Lovisa - 19 november 2016 10:29

 

Nu på morgonen tog jag verkligen i av alla mina krafter som jag hade i min kropp, kom nämligen upp i 700 förbrända kalorier & hade 197 i maxpuls så jag är super nöjd. Detta är rekord får se om jag lyckas göra ännu bättre ifrån mig framöver för nu är jag verkligen på hugget att göra det,  för jag gillar utmaningar.

Tyvärr så kommer jag inte riktigt upp i så hög puls när jag tränar hos min pt & det tycker hon nog är lite synd men i sån hög puls kommer jag bara upp i när det är IW-träning    för där blir jag extra taggad till att ta ut mig & det kan jag säga att jag äntligen gjorde idag som jag har väntat på att göra detta    är så himla nöjd utav dagens resultat   

 

 

När jag kom hem så fick jag helt plötsligt extra energi  så jag tog mina hantlar som är 6 kg & tränade med dem övningarna var: 15x2 knäböj 15x2 Bicepscrul & 10x2 sidolyft... 

Nu är jag i topptrim så resten av helgen blir det att ladda om inför nästa veckas träning som väntar 

Va rädda om er så hörs vi på onsdag efter min IW-träning  

Ovido - Quiz & Flashcards