Alla inlägg den 3 november 2016

Av Lovisa - 3 november 2016 18:35

Idag hos ptn så tränade jag mycket magmuskler & rygg och det va jätte roligt 

som uppvärmning gjorde jag 500 meter rodd i lago snabbt tempo eftersom det va uppvärming; sen var det löppbandet och det var tre nivårer först lätt 7 km och 7 i lutning sen medel 8 km och 8 i lutning och sen var det snabbt tempo i slutet  9 km i timmen + 9 lutning och jag kan säga det kändes rejält i bakre delen av benen så när jag skulle gå av i farten för min pt sa att jag kunde göra det så höll jag på att ramla o slå mig men hon räddade  mig som tur var annars hade jag nog skadat mig..

Efter det så gjorde vi en massa mag & rygg övningar som var jobbigt och de övningarna var:

Armhävningar 

Plankan

Repsvingar

Utfal(benen)

Ryggresningar

hänga fritt i armarna i ringarna

alla dessa gjorde jag tre varv 

så känner mig jätte nöjd men nästa vecka är det dem där förbaskade burpessen som jag ska göra sa hon & kan säga redan nu att jag inte längtar till att göra dem men däremeot så längtar jag till PT-träningen :)

 

Nu blir det att duscha en lagom varm dusch & äta gulaschsoppa &  efter det äta kvarg & en massa äpplen :)

 

Va rädda om er så hörs vi efter min IW-träning på lördag morgon  

 

Ovido - Quiz & Flashcards