Alla inlägg den 7 september 2016

Av Lovisa - 7 september 2016 19:09

Nu ikväll kl 18:00-19:00 gick jag på världens hårdaste/tuffast IW55 pass på Friskis & Svettis i Laholm (det är det alltid på onsdagar och nu på lördag är det kl 9:00-10:00) snacka om att man hade mjölksyra i benen och blodsmak i munnen under hela passet,kändes som om jag skulle dö men det gjorde jag inte som tur var ;)

känslan efter detta hårda/tuffa men roliga pass är omöjlig att beskriva hade så roligt under tiden jag tränade & gav verkligen

allt vad jag hade, som jag har skrivit innan så älskar jag verkligen att ta ut mig över max gränsen, träningen är en del av mig och det kommer det alltid att vara 

Nu i kväll blir det att ladda om kroppen inför morgondagens tuffa/roliga Pt-träningen som är kl 17:30 + äta en massa protein 

 

 

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards