Alla inlägg den 8 september 2016

Av Lovisa - 8 september 2016 19:04

  Idag hos min pt så körde jag en hinderbana som va ganska tuff/jobbig men så roligt jag hade under tiden, hon sa till mig att ge gärnet och det gjorde jag med har verkligen blivit mycket starkare än jag var från första gången och det var för fem månader sedan.

Då kunde jag knappt göra sit-ups då fick hon nästan dra upp mig från golvet, men nu klarar jag det helt själv tänk så stark man har blivit på bara dessa 5 månaderna helt otroligt  

Ni som funderar på att börja träna med en pt säger jag bara gör det för dem hjälper en verkligen till dem målen som man har, för jag säger bara utan min pt:s hjälp så hade jag aldrig kommit till den jag är idag mycket starkare & tränings-gladare & nyttigare än jag var innan,

 

Imorgon blir det 6 km löprunda på Hökafältet här i mellbystrand om vädret tillåter, Sen på lördag blir det iw55 pass kl 9:00-10:00 på Friskis & Svettis i Laholm men på söndag blir det att vila för sen drar nästa veckas hårda men roliga IW55/Pt & löpnings-träning igång igen 

 

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon 

 

Ovido - Quiz & Flashcards