Alla inlägg den 10 september 2016

Av Lovisa - 10 september 2016 10:22

Innan IW55 hårda passet drog igång 

 

Så här svettig blir man efter det hårda men roliga IW55 passet

            

 Innan jag begav mig till det tuffa/hårda IW55 morgon passet så drack jag en god protein dryck och åt en protein bar.

Shit vilket grymt/jobbigt IW55 pass man utförde idag på morgonen , tog i av alla krafter som jag hade,  jag kan säga att nu känns det  i kroppen att den är helt slutkörd, men samtidigt hade jag jätte kul, älskar som sagt att ta ut mig på varje träningspass men detta pass var nog det jobbigaste passet hittils för sista låten kände jag hur mina ben skrek av smärta för hade på det tyngsta motståndet men jag gav mig inte för jag skulle i mål. 

Nu ska det bli skönt med en lagom varm dusch sen blir det att vila för på måndag drar en ny tränings vecka med både IW55/Pt-träning & löpning igång igen.

Tänker aldrig ge upp min träning nu när jag har kommit såhär långt   

 

Hörs på måndag ha det så bra så länge kram på er  




Ovido - Quiz & Flashcards